wazzup?
Follow











dear PTPTN.
Wednesday, July 29, 2015 3:20 PM 0 Comment
Assalam and Hi. 

Dalam tengah kebingungan nak update apa tiba tiba ayah datang bagi topik. Topik yang sangat tak bagus dan bermasalah. 

Aha ha ha mesti suspen je. cop cop ini serius


Nah amekau masalah $$$ yang melanda pelajar macam aku. Fyi, that money i'd spent on my uitm fees and architecture is one of the luxurious course because you gotta use a lot of money. Like.. a lot. Its kind of struggle for me. Bukannya aku tak nak amek ptptn tapi permohonan aku tak diluluskan lah bah-luls. Technical error or something idk. Disebabkan aku ni jenis tak suka nak suruh orang (mom dad) bayarkan untuk aku bila aku dah GUNA duit tu untuk yuran uni aku dulu and bla bla, So noww i wonder how am i suppose to settle this down. krik

note ; "Tanpa Prejudis" yer anak anak 



OlderNewer